تخلیه جاه پاکدشت
تماس مستقیم با سرویسکار

خدمات تخلیه چاه پاکدشت

تخلیه چاه پاکدشت همانطور که از نامش مشخص می باشد، خدمات خالی کردن چاه از هر گونه مواد زائد، لجن، جامدات و … را پوشش می دهد. سرویس کاران مجموعه فنی لوله، با توجه به میزان گرفتگی چاه، از پمپ های مکنده قوی برای باز کردن چاه استفاده می کنند. خدمات تخلیه چاه فاضلاب پاکدشت در این مجموعه شامل تخلیه و رفع بوی بد فاضلاب، ایجاد دریچه بازدید فاضلاب، نصب سپتیک و کول گذاری و طوقه چینی چاه فاضلاب می باشد. برای اطلاع از دیگر جزئیات مرتبط با تخلیه چاه پاکدشت در ادامه همراه ما باشید.

شرکت فنی لوله از مجموعه های معتبر و باسابقه در زمینه تخلیه چاه در پاکدشت می باشد که خدمات خود را به ساکنین پاکدشت، حومه و شهرک های صنعتی ارائه می دهد. خدمات این مجموعه در تمامی روزهای هفته و به صورت شبانه روزی می باشد.

چاه فاضلاب با گذشت زمان و به دلیل تجمع رسوبات، نیاز به تخلیه دارد. برای این منظور از پمپ لجن کش با توان بالا استفاده می گردد. اینگونه تمامی مواد زائدی که در چاه وجود دارند، بیرون کشیده می شود و می توان مجدد از چاه بهره برداری کرد.
در نظر داشته باشید که هر چه قطر چاه فاضلاب، عمق چاه فاضلاب و متراژ انباره چاه کمتر باشد، سریع تر پر می شود. این موضوع به این معنی است که در بازه های زمانی نسبتا کوتاهی نیاز به خدمات تخلیه چاه پاکدشت خواهید داشت.

تخلیه چاه با تانکر مکنده

تخلیه چاه پاکدشت به چه روش هایی انجام می شود؟

برای تخلیه چاه پاکدشت، از روش های مختلفی استفاده می گردد که در ادامه پیرامون مهم ترین آن ها توضیحاتی را آورده ایم:

تخلیه چاه به وسیله پمپ لجن کش

در روش تخلیه چاه با استفاده از پمپ لجن کش، پمپ به داخل چاه فرستاده می شود تا آب داخل چاه را خالی کند. در این روش فقط آب داخل چاه تخلیه می شود و فضولات در داخل چاه باقی می ماند. هزینه این روش کمتر است، ضمن اینکه سر و صدای ناشی از آن نیز کم می باشد.

تخلیه چاه به وسیله دستگاه مکنده یا ساکشن

در تخلیه چاه به وسیله دستگاه مکنده یا ساکشن، لوله ای که متصل به تانک تخلیه است، به داخل فاضلاب فرستاده می شود. در این روش ضمن اینکه آب داخل چاه تخلیه می شود، فضولاتی که در داخل چاه وجود دارند نیز به داخل تانکر تخلیه چاه پاکدشت هدایت می گردند. این روش نسبت به تخلیه چاه با لجن کش با هزینه بالاتری همراه است، ضمن اینکه سر و صدای بیشتری نیز دارد.

تخلیه چاه به وسیله چاه کمکی

در صورتی که نفوذ پذیری دیواره چاه از بین رفته باشد، با حفر چاه کمکی در کنار چاه قدیمی، نفوذ پذیری چاه را افزایش می دهند. به طوری که با این روش سطح آب درون چاه پایین می آید. در تخلیه چاه به وسیله چاه کمکی از هیچ پمپی استفاده نمی شود.

تماس مستقیم با سرویسکار
تخلیه چاه سپتینگ

چه زمانی باید تخلیه چاه پاکدشت صورت گیرد؟

اغلب افراد زمانی از خدمات تخلیه چاه استفاده می کنند که فاضلاب بالا زده است، به طوری که حتی به قسمت های مختلف از ساختمان نیز سرایت کرده است. در چنین شرایطی در واقع برای دریافت خدمات تخلیه چاه پاکدشت کمی دیر شده است چراکه ممکن است حتی آب به دیواره های چاه آسیب وارد کرده باشد.
در ادامه به نشانه های پرشدن چاه فاضلاب ساختمان اشاره کرده ایم که در صورت مشاهده هریک بایستی برای دریافت خدمات تخلیه چاه پاکدشت اقدام کنید:

  • انتشار بوی بد فاضلاب و استشمام آن از حمام و دستشویی
  • بالا زدن آب از کفشور طبقات پایین ساختمان
  • خالی شدن فاضلاب با سرعت خیلی پایین
  • مشاهده نم در بالای چاه فاضلاب
  • ورود حشرات و سوسک از چاه به داخل ساختمان
  • و …

در صورت مشاهده این نشانه ها، باید با سرویس کاران فنی لوله تماس بگیرید تا در بازه زمانی کوتاهی در محل حاضر شوند و گرفتگی ایجاد شده را برطرف کنند. در نظر داشته باشید بهتر است پیش از بالا زدن آب فاصلاب از خدمات تخلیه چاه پاکدشت استفاده کنید، چراکه اینگونه مشکل با حداقل کثیف کاری و بدون آسیب دیدن چاه برطرف می گردد.

تماس مستقیم با سرویسکار

لوله بازکنی و تخلیه چاه شریف آباد

قیمت تخلیه چاه پاکدشت چقدر است؟

در تعیین قیمت تخلیه چاه پاکدشت فاکتورهای مختلفی تاثیر گذار است. به این معنی که نمی توان قیمت مشخصی را برای تخلیه چاه اعلام کرد و سرویس کاران مجموعه ابتدا باید در محل حاضر شوند و پس از بررسی وضعیت چاه و تجهیزات مورد نیاز برای تخلیه آن، قیمت را به شما عزیزان اعلام کنند.

  • تعداد خدمات مورد نیاز تخلیه چاه

    تعداد خدمات چاه به معنی باز کردن درب چاه، کول گذاری و یا لایروبی چاه فاضلاب می باشد که قبل و بعد از تخلیه چاه بایستی که انجام شود.

  • تعداد ماشین مورد نیاز برای تخلیه چاه

    ممکن است برای تخلیه و خالی کردن چاه فاضلاب، به یک و یا چند ماشین تخلیه نیاز باشد. هر چه تعداد ماشین تخلیه چاه مورد نیاز بیشتر باشد، هزینه نیز بالاتر خواهد بود.

  • موقعیت چاه برای تخلیه چاه

    در صورتی که موقعیت چاه به گونه ای باشد که عمل تخلیه به سختی صورت بگیرد و یا در صورتی که محل چاه مشخص نباشد، به تخریب بیشتری نیاز خواهد بود و این یعنی هزینه تخلیه چاه نیز بیشتر می شود.

  • حجم کار تخلیه چاه پاکدشت

    ممکن است به دلیل عمیق بودن چاه فاضلاب و یا دور و یا نزدیک بودن چاه فاضلاب، به متراژ بالایی شلنگ نیاز باشد. هر چه میزان شلنگ مورد نیاز برای تخلیه چاه بیشتر باشد، قمت تخلیه چاه نیز بیشتر خواهد بود.

  • قیمت ماشین تخلیه چاه فاضلاب

    استفاده از هر یک از ماشین های تخلیه چاه پاکدشت شامل تانکر ۶۰۰۰ لیتری ، تانکر 8000 لیتری و 12000 لیتری با قیمت های متفاوتی همراه می باشد.

سرویس کاران فنی لوله، پیش از آغاز فرآیند تخلیه چاه، ابتدا هزینه را به شما عزیزان اعلام می کنند. ضمن اینکه نیازی نیست در مورد هزینه نگران نباشید، چراکه بر اساس نرخ اتحادیه در نظر گرفته شده است. هدف ما ارائه خدمات تخلیه چاه با کمترین کثیف کاری و کمترین صدا و با استفاده از تجهیزات جدید و قدرتمند و همینطور حداقل هزینه برای کسب رضایت مشتری می باشد.

تماس مستقیم با سرویسکار
تخلیه کامل چاه با مکنده

چرا فنی لوله را برای تخلیه چاه پاکدشت انتخاب کنیم؟

فنی لوله از مجموعه های معتبر در زمینه ارائه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه پاکدشت می باشد. این مجموعه آماده تخلیه چاه فوری برای مشتریان است تا افراد هر زمان که با مشکل بالا زدن چاه فاضلاب مواجه شدند، بتوانند در بازه زمانی کوتاهی به شرایط عادی بازگردند.
تیم فنی لوله با خدماتی که برای شما مشتریان گرامی در نظر گرفته است، جزو بهترین مجموعه ها با چندین سال سابقه در زمینه تخلیه چاه پاکدشت می باشد. برای دریافت خدمات از این مجموعه دلایل کافی وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم:

ارائه خدمات به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی

ترکیدگی لوله، گرفتگی لوله و فاضلاب و … از دسته مشکلاتی می باشد که امکان رخ دادن آن در هر ساعتی از شبانه روز وجود دارد.
به همین دلیل و با رعایت حال مشتریان، خدمات تخلیه چاه پاکدشت توسط فنی لوله به صورت شبانه روزی به مشتریان ارائه می شود. بنابراین در هر ساعتی از شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل، در صورت نیاز به دریافت خدمات تخلیه چاه، با سرویس کاران فنی لوله تماس بگیرید.

تماس مستقیم با سرویسکار
تانکر آماده تخلیه چاه

تضمین خدمات تخلیه چاه پاکدشت

تخلیه چاه در فنی لوله با تضمین کیفیت صد در صد و بصورت شبانه روزی به شما عزیزان ارائه می گردد. سرویس کاران مجموعه اقدام به عیب یابی و برطرف کردن تمامی مشکلات فنی نیز می کنند و عملکرد سیستم فاضلاب را مورد بررسی قرار می دهند تا شما اطمینان حاصل کنید مشکل برطرف شده است.

ارائه خدمات با قیمت ارزان

با هدف جلب رضایت شما مشتریان گرامی، خدمات مجموعه فنی لوله نسبت به دیگر مراکز با هزینه ای به مراتب پایین تر ارائه می گردد. در این مجموعه می توانید با پرداخت هزینه ای کمتر نسبت به شرکت های مشابه، تخلیه چاه را انجام دهید.

تماس مستقیم با سرویسکار

اتمام کار تخلیه چاه
ارسال فوری سرویس کار

خدمات تخلیه چاه پاکدشت فقط برای پاکدشت و حومه و شهرک های صنعتی در نظر گرفته شده است. به همین دلیل سرویس کاران مجموعه در بازه زمانی کوتاهی در محل حاضر می شوند.

تجربه و تعهد از ویژگی های فنی لوله

سرویس کاران فنی لوله دارای سابقه طولانی در این زمینه هستند. برخورداری از سابقه بالا، تجربه و تعهد توانسته آمار رضایت مندی بالای شما عزیزان را کسب کند.

در صورتی که نیاز به دریافت خدمات تخلیه چاه پاکدشت دارید، بصورت تماس مستقیم با سرویس کاران مجموعه در ارتباط باشید.

بله خدمات تخلیه چاه پاکدشت و دیگر خدمات مجموعه فنی لوله کاملا بدون واسطه و تماس مستقیم با سرویسکار می باشد.

بله تمامی خدمات فنی لوله اعم از خدمات تخلیه چاه بصورت شبانه روزی با سرویسکاران مجرب است.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها